موقع اناقة مغربية وشهيوات و وصفات حلويات المغربية للمرأة المغربية الحادكة

بعد رسالته لها المغربية بسمة بوسيل ترد على زوجها تامر حسني بطريقة غير متوقعة


بعد النجاح الذي حققته المغربية بسمة بوسيل بخصوص مشروعها الجديد، رفقة فريق العمل، نشر زوجها تامر حسني تدوينة مطولة موجهة لزوجته ولفريق العمل والتي اعتمدتها لتقديم التهنئة لها بطريقته الخاصة.
وكتب تامر حسني في تدوينته قائلا:” : “مليون مبروك حبيبتي على انتهاء المرحلة الأخيرة لمشروعك القادم، لما شوفت النتيجة انهاردة وازاي فكرتي وتعبتي في كل تفصيلة في المشروع وسفر ومشاوير واهتمام من جودة المنتجات وتغليفها وتجهيزها بجد فرحت بيكي اويانتي وكل أصدقاء المشروع وشوفت قد ايه نفسكوا تعملوا حاجة مهمة”.
وأضاف: ” ربنا هيكرمك انتي وهما وإن شاءالله هتشوفي نجاح كبير على قد مجهودك الكبير وطلوعك السلم خطوه زي ما بقولك دايما السيول أولها نقط يعني اول خطوة ان شاءالله هتجيب وراها خطوات كتير كتير يارب”. ليختم كلامه بجملة رومانسية: ” أحبك يا زوجتي الجميلة”.
وباجرت بسمة بوسيل بدورها في الرد على زوجها بطريقة رومانسية حيث كتبت تدوينة قالت من خلالها:” “حبيبي كل دا حصل بنصايحك ليا وفعلا انا اللي كنت طايرة من الفرحة عشان شوفتك فرحان بجد لانك مثلي الأعلى في النجاح بشكل عام ربنا يخليك ليا وكل الفريق بيشكرك وبيقولك متتصورش رفعت روحنا المعنوية قد ايه يا تموووورااااه”.ثم ختمت كلامها قائلة: ” أحبك أكثر زوجي الوسيم.”

قد يعجبك ايضا
اترك تعليقا