موقع اناقة مغربية وشهيوات و وصفات حلويات المغربية للمرأة المغربية الحادكة

والد الفنانة ياسمين صبري يشن عليها هجوما جديدا ويصفها بـ ” الكذابة “


شن الدكتور أشرف صبري هجوما حادا على إبنته الفنانة المصرية ياسمين صبري عقب تصريحاتها الأخيرة والتي قالت فيها أنها عاشت حياة بسيطة حيث كانت تدرس في مدارس حكومية في طفولتها وكان مصروفها بسيطا وكانت تحلم بإمتلاك ملابس جميلة.
والد ياسمين صبري نفى كل ما جاء على لسانها متهما إياها بالكذب من خلال نشره لصورة مدرستها عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الإجتماعي فايسبوك وعلق عليها بمنشور طويل كتب فيه: “دي المدرسة اللي اتخرج منها بناتي، اللي وحدة منهم بتدعي إنها كانت في مدارس عربي وعاشت حياة بائسة وفقيرة وأنها وصلت بمجهودها هو الكذب في حد يوصل للدرجة دي؟”.
وأضاف : “أنا أفهم الكذب لما تبقى غلبانة وتكذبي، تقول أنا من عيلة كبيرة ومدارس أجنبية وعيشت في سراية وبابي كان وزير وهو بيشتغل عامل! بيقى كذب له مبرر! لكن إن وحدة إتولدت لها شغالة فلبينية بتلبس من باريس لأني كنت بجيب لها لبسها من هناك ودخلت مدرسة ال EGC أرقى مدارس إسكندرية في وقتها وعاشت في فيلا بحمام صباحة وصالة جيم ولها غرفة خاصة بحمامها وكانت بليدة وطلعت تروحي ويا دوب تنجح بالعافية بخمسين في المية وكانت بتروح الكلية بالعافية وأصحيها الصبح بالساعة عشان تروح الكلية وتترفد في السنة مرتين وعميدة كلية إعلام بيروت موجود وتشهد كنت أروح دايما أقدم إعتذارات وشهادات طبية عشان ترجع الكلية وشهاداتها عندي كلها كحك وأبوها دكتور”.
وتابع : “تطلع تدعي إنها عايشة حياة بائسة وغلبانة وبتكمل باقي الشهر من غير فلوس إيه الكذب والفيلم المتخلف ده إنتي عايشة دور تمثيل ورثاه من جد والدتك سيد سليمان، وبتكذبي ليه؟ حتخدي نشان يعني على خيبتك وفقرك وصلتي وبقيتي حاجة ؟ إنتي بالنسبة لأبوكي حتة عيلة مش فاهمة بتعمل إيه غير أنك بتشوهي اللي رباكي عشان الناس تسأفلك “.

LLM 1

LLM 2

LLM 3

قد يعجبك ايضا
اترك تعليقا