موقع اناقة مغربية وشهيوات و وصفات حلويات المغربية للمرأة المغربية الحادكة

الفنان تامر حسني يحتل الطوندونس العربي بفضل ظهوره رفق مودل محجبة


حقق الفنان المصري تامر حسني رواجاً كبيراً في مصر، من خلال الخطوة التي قام بها في الإعلان الدعائي الجديد لصالح إحدى شركات المحمول المُتعاقد معها، وهي ظهور فتاة محجبة معه في الإعلان.
ظهور مودل محجبة في الإعلان هي فكرة تامر حسني، لرغبته في عدم التفرقة بين الفتاة المُحجبة وغير المُحجبة، ولمنحها كامل الحرية والاختيار للعمل في أي مجال ترغب به، في ظل مُحافظتها على شكلها واحترامها للحجاب.
وتنوعت تغريدات المدونين من خلال الهاشتاق، و كانت أبرز التعليقات هي، ” مبسوطة ان اعلان جديد لتامر حسنى يكون فى موديل محجبة دا فى حد ذاته قوه و نجاح ، مش لازم تكون لابسة حاجة ملفتة او حاجة اوڤر او متكنش محجبة و ستايل لبسها حلو، بجد شابوه ان احنا بنوصل لكل اللى عايزينه من غير ما نتنازل عن مبدئ الحجاب انه ممكن يوقفلك فى مجالك العمل”، حلو انك جبت محجبة”،” تامر في اعلانه الجديد خلاني احترمه لميت سنه قدام.
لإنه قدم البنت المحجبه جميله و رقيقه و طلع معاها شخصيته الكوميديه اللي بنحبها كلنا و دمر الدنيا عشانها و عشان يحقق رغبتها و يصورها داخل المكان اللي كان نفسها فيه و هو محافظ على شكلها في ظل مجتمع بيهمش المحجبه، انا بجد فرحانه من قلبي، شابو تامرحسني كل يوم بتبهرني بعقلك و نضافة قلبك و احترامك لكل اطياف الشعب”.

LLM 1

LLM 2

LLM 3

قد يعجبك ايضا
اترك تعليقا