موقع اناقة مغربية وشهيوات و وصفات حلويات المغربية للمرأة المغربية الحادكة

بعد تعرضها لتنمر الإعلامية وفاء الكيلاني توضح حقيقة الصورة المنسوبة إليها


بعد تداولها لأكثر من سنتين على أنها صورة لها قبل إجراء عمليات التجميل، كشفت الإعلاميةوفاء الكيلاني حقيقة الصورة المنسوبة لها لأول مرة بعد ما تعرضت له من تنمر بسببها.

وكتبت وفاء الكيلاني في حسابها الشخصي على موقع إنستغرام: “البنوته القمر دي مش انا ومضايقنيش تشبيهها ليا والصورة دي دايره بقالها اكتر من سنتين ماعلقتش بشكل رسمي أني مش شايفه عيبه في ملامحها وشيفاها قمر كمان،  وطول عمري كان نفسي شعري يكون ويفي او كيرلي بدل شعري الناعم”.

وأضافت: “بس حبيت اوضح في الوقت ده عشان التنمر اللي بأه ضد صاحبة الصورة ع السوشيل ميديا من ناس عينيها ماتعودتش تشوف الجمال، فبتقبح كل ماتراه ! وعشان المجلات والمواقع اللي كان نفسي ماتقعش فى خطأ المعلومة، وياخدوا بالهم ان الف باء الإعلام هو التحرى عن المعلومة والتأكد من مدى سلامتها قبل نشرها ! تحية للجميلة صاحبةالصورةوهارد لك لاصحاب النوايا الحسنه”.

View this post on Instagram

البنوته القمر دي مش انا ومضايقنيش تشبيهها ليا والصورة دي دايره بقالها اكتر من سنتين ماعلقتش بشكل رسمي لأني مش شايفه عيبه في ملامحها وشيفاها قمر كمان ، وطول عمري كان نفسي شعري يكون ويفي او كيرلي بدل شعري الناعم ? بس حبيت اوضح في الوقت ده عشان التنمر اللي بأه ضد صاحبة الصورة ع السوشيل ميديا من ناس عينيها ماتعودتش تشوف الجمال .. فبتقبح كل ماتراه ! وعشان المجلات والمواقع اللي كان نفسي ماتقعش فى خطأ المعلومة وياخدوا بالهم ان الف باء الإعلام هو التحرى عن المعلومة والتأكد من مدى سلامتها قبل نشرها ! تحية للجميلة صاحبة الصورة وهارد لك لاصحاب النوايا الحسنه ? #وفاء_الكيلاني #مصر#سوريا#السعودية#ليبيا #الكويت#العراق #الامارات #تونس#المغرب #فلسطين #الجزائر #لبنان #الاردن #السودان

A post shared by Wafaa Elkilany وفاء الكيلاني (@elkilanywafaa) on

قد يعجبك ايضا
اترك تعليقا