موقع اناقة مغربية وشهيوات و وصفات حلويات المغربية للمرأة المغربية الحادكة

بسمة بوسيل غاضبة من تامر حسني في عيد الحب لهذا السبب


استاء جمهور الفنانة المغربية المعتزلة بسمة بوسيل  من تصرف زوج الأخيرة تامر حسني، بعدما نشر فيديو يجمعه بالممثلة مي عز الدين، عوض الإحتفال بصورهما معا.

ونشر “حسني” مقطع فيديو من الجزء الأول لفيلم “عمر وسلمى”، وعليه أغنيته، “ما يحرمنيش منك”، ثم علق عليه بالقول: “يوم حب سعيد، بقلوكو ايه يا حبتيب قلبي تيجوا نعمل حاجه حلوه بجد ونخلي كلمة يوم الحب جميله بكل المعاني تعالوا اللي مزعل حد يكلمه يصالحه حتى لو هو اللي مزعلك معلش عشان خاطري المرّه دي واللي مزعل والدته او والده او اخوه او اي حد يصالحه عشان خاطري مش انا واحد منكم وكلنا عيله يعني لازم نخاف على بعض ولا إحنا اللي بنا جمهور وفنان !!!!! اما بقى الجماعه الحبّيبه اللي معانا مش هوصيهم ومش خايف عليهم دول تربيتي في الحب”.

يوم حب سعيد ? بقولكوا ايه يا حبايب قلبي تيجوا نعمل حاجه حلوه بجد ونخلي كلمة يوم الحب جميله بكل المعاني تعالوا اللي مزعل حد يكلمه يصالحه حتى لو هو اللي مزعلك معلش عشان خاطري المرّه دي واللي مزعل والدته او والده او اخوه او اي حد يصالحه عشان خاطري مش انا واحد منكم وكلنا عيله يعني لازم نخاف على بعض ولا إحنا اللي بنا جمهور وفنان !!!!! اما بقى الجماعه الحبّيبه اللي معانا مش هوصيهم ومش خايف عليهم دول تربيتي في الحب ??? فمطمن عليهم وسمعني احلى ميحرمنيش منك

Une publication partagée par Tamer Hosny (@tamerhosny) le


وأجابت مي عز الدين على المنشور, كاتبة له: “كل عيد حب وانت وبسومة طيبين يارفيق النجاح”، وأشارت إلى حساب بسمة بوسيل في التعليق، فيما اكتفت الأخيرة بوضع علامة الإعجاب فقط.

من جهتها، لم تقدم “بوسيل” على أي رد فعل تجاه تصرف زوجها في عيد الحب، كما لم تقم بنشر أي منشور عنهما بالمناسبة، كما تعودت، ما جعل الجمهور يتوقع أنها غير راضية على تصرفه، كما قام بعضهم بالتعبير عن استيائه من تامر حسني.

قد يعجبك ايضا
اترك تعليقا